Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Största midjeväskan

Produkter
(logga in för att koppla)

erhu

Aktiv medlem
Lite av en FAQ men jag har tyvärr inte blivit mkt visare av att söka runt.

Jag tror jag sett nån förhållandevis stor midjeväskemodell av Lowepro- har fått för mig att den var större än Orion (även AW-varianten ) och Sidelineshooter.

Den finns inte på deras hemsida så det kanske är nån äldre modell.

Nån som kan hjälpa mig med vad det kan vara för modell och/eller hitta ett alternativ (tror ni tex Off Road kan va nåt)?

Det ska klämmas ner ett hus m motor och monterad(!)ljusstark telezoom (helst med converter också egentligen), blixt + ett eller två objektiv till (&lite film och filter såklart).

Jag har redan en rygga men skulle vilja ha nåt lite mindre & smidigare när man är på språng. Min kvasilösning just nu består av ett dykviktbälte (alla andra bälten verkar vara för klena och bara viker/snurrar sig) med en Toploadzoom och div lösa objektivfodral- flexibelt men rätt bökigt &inte särskilt bekvämt...

Tack på förhand för alla visa tips

/erik

som sitter & kollar hockey. 2-2 mot Canada och numerärt överläge, spänningen är olidlig... - älska OS (även om det är från -94):D

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar