Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Större kameraväska...

Produkter
(logga in för att koppla)

FotoJeppe

Aktiv medlem
Jag behöver nu en större kameraväska som jag kan packa ned allt i. Jag har tittat på Lowepros väskor och tycker de verkar bra. Jag har letat lite på deras sida och tror att Nova 4 AW eller Nova 5 AW skulle passa mig. Nu är bara frågan, vilken ska jag ta?

Jag vill få ned:
2 hus (EOS 33 och 300V)
3 objektiv (2 normalzoomar, 1 tele)
1 Blixt

Är det någon som vet om jag får ned detta i en Nova 4? Eller måste jag ha en Nova 5?

Tacksam för svar eftersom jag inte har någon kamerahandlare här i stan som har Nova 4 och 5 så jag kan inte gå dit och testa...

/Jeppe

5:n definitivt, du får förrutom plats med din nuvarande utrustning även någon mån att växa. Garanterat kommer en dag då den där extramojängen åxå ska med i skyddad form.
Axelväska, ja, men kolla även Trekker!

Har du provat Stealth Reporter 300AW osv..

Tjena,
Såg ditt inlägg, har du kollat på de större modellerna stelth reporter från lowepro.. bara en tanke...

//K

Har precis fått hem min lowprof cumuter trecker...den större modellen. Den är RIKTIGT stor...jag skule lät få in det utrustningen du pratat om + lite till..samt en STOR laptop och en massa tillbehör...! Även då finns det nog fortfarande plats för regnkläder eller liknande...!

Vill du ha en stor väska kanske denna är nått för dig...billig dessutom.

Jag har tittat lite på stealth reporter väskorna men de är dyra, man får mer för pengarna om man köper en Nova 4 el. 5 tror jag. Nja, någon ryggsäck tror jag inte jag ska ha. Men jag får titta efter någon butik i närheten efter Loweproväskorna och känna lite på dom så jag får en bättre bild av vad de rymmer än bilderna på sidan...

Tack för svaren i alla fall!

/Jeppe

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar