Annons

större bröst?

Produkter
(logga in för att koppla)

bulthasse

Aktiv medlem
undrar om det finns någon här som har några bra tips eller någon länk att tipsa om där man kan läsa hur man gör för att förstora brösten i photoshop på ett realistiskt sätt?
 
Filter>Gör flytande

Gravid Gräsands....hanne? Stoppa pressarna..
 

Bilagor

  • gravid.jpg
    gravid.jpg
    32.3 KB · Visningar: 3,041
Fågelinfluensan slår till.
Oanständigt nära med en fet vidvinkel löser ditt problem, annars är det nog just förlaget ovan som kan hjälpa till.
 
bulthasse skrev:
undrar om det finns någon här som har några bra tips eller någon länk att tipsa om där man kan läsa hur man gör för att förstora brösten i photoshop på ett realistiskt sätt?

Photo shop har väl inga bröst?
 
jag börjar bli less på alla trådar man läser när folk märker ord heeeeeeela tiden och försöker vara roliga. visst, photoshop har inte bröst, men man förstår hans fråga mycket väl.

edit: lite off topic, men serri
 
tack för det :) jag har försökt med liquify men får det inte så bra.. har läst lite om att man ska jobba lite med ljuset å skuggorna för att få en kännsla av att dom är större.. stämmer det?
 
Liquify är egentligen inte så bra då den funktionen förvränger bilden så det inte ser bra ut.
Hur man ska bära sig åt beror naturligtvis på hur bilden är tagen, vinkel osv.
Men det är sant att det är vanligt att jobba med skuggor t ex göra klyftan mella brösten mörkare.
Knepen är många.
 
Den känslan försvinner så fort du rör dom.
Hmmm, jag kan bara inte ta en sådan här tråd på allvar, ursäkta.
 
Jag fick precis samma fråga från en vän som funderade på bröstförstoring.

Filter>Gör flytande fungerade utmärkt med lite övning. Gäller att ställa in känsligheten rätt.
Jag gjorde sedan en gifanimering med lyckat resultat.

:)
 
Provade en snabb ändring genom att markera området som ska förstoras och sen använda transform under edit menyn. Man kan prova runt med lite skew, distort etc. Orkade inte fixa till så att det ser snyggt ut, men med lite arbete bör det bli bra.
 

Bilagor

  • c.jpg
    c.jpg
    25.8 KB · Visningar: 3,338
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.