Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Ställa tid per bild i LR bildspel?
- Trådstartare Theryd
- Start datum
Theryd
Aktiv medlem
Enklast om man har Windows är nog Windows Media Maker.
/Stefan
Har Mac....kollar på ett program som heter Foto magico....någon som har erfarenhet av det?
AFJ
Aktiv medlem
Hej,
Kan jag i LR 4 bildspelsmodul ställa in hur länge jag vill att varje bild ska visas?
Jag tror inte det, men har gärna fel...
Jag tycker LR slideshow funktion är OK men vill man ha mer kontroll måste man nog välja ett annat program.
Jag vet att det har diskuterats förut här på fs, kan inte minnas vilket program som rekommenderades.
Theryd
Aktiv medlem
Jag tror inte det, men har gärna fel...
Jag tycker LR slideshow funktion är OK men vill man ha mer kontroll måste man nog välja ett annat program.
Jag vet att det har diskuterats förut här på fs, kan inte minnas vilket program som rekommenderades.
LR slideshow funkar bra de flesta gånger tycker jag - snabbt och enkelt att göra ett bildspel, men när man ska ställa tid per bild blir det problem....nåja - FotoMagico är under test!
moderskeppet
Aktiv medlem
Underskatta inte Keynote och PowerPoint. De klarar det mesta du behöver, och du kanske kan det mesta i dem redan. Bara att dra foton in till deras "tidslinjer"