Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
spara inställningar 7D
- Trådstartare Scondia
- Start datum
Tonyeagle
Aktiv medlem
Hur
Menar du att du vill spara alla inställningar (meny + inställningar på ratten+iso) i ett c-läge? I läge M, Av och Tv ligger annars alla inställningar kvar.
Hej
Finns här någon vänlig själ som kan beskriva hur sjutton jag ska göra för att spara mina menyinställningar i min canon 7D. Jag får baske mig inte till det!
/K
Menar du att du vill spara alla inställningar (meny + inställningar på ratten+iso) i ett c-läge? I läge M, Av och Tv ligger annars alla inställningar kvar.
Tonyeagle
Aktiv medlem
Så här
1. Ställ in allt precis som du vill ha det inkl vilket exp-läge du vill ha (p,av,tv ellker m osv)
2.meny-3:e fliken från slutet-kamerans användarinställning
3.lagra
4, välj c1, c2 eller c3
5.Välj Ok - tryck igen på väljaknappen - klart
6. dina sparade inställningar kommer automatiskt upp när du väljer rätt c-läge på ratten
1. Ställ in allt precis som du vill ha det inkl vilket exp-läge du vill ha (p,av,tv ellker m osv)
3.lagra
4, välj c1, c2 eller c3
6. dina sparade inställningar kommer automatiskt upp när du väljer rätt c-läge på ratten
Scondia
Avslutat medlemskap
3.lagra
4, välj c1, c2 eller c3
Tusen, tusen tack!