Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sonybutiker stängs i Sverige
- Trådstartare Bengf
- Start datum
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
De har redan varit stängda i flera veckor, men sony center hade ändå dåligt utbud av t ex optik tycker jag, ingen förlust.
afe
Aktiv medlem
Kan nog vara en fördel för Sonymärket inom kameror att butikerna försvann. Tror riktiga fotohandlare kan bli mer motiverade att sälja Sony när de slipper konkurrera med gadgetbutiker som fick in det mesta först.
Möjligen - det förutsätter att de lyckas övertyga såna som min fotolangare att Sony är nåt att ha (han vägrar sälja deras prylar av diverse skäl).. Jag kan försöka ta reda på varför ...
Bengf
Aktiv medlem
Möjligen - det förutsätter att de lyckas övertyga såna som min fotolangare att Sony är nåt att ha (han vägrar sälja deras prylar av diverse skäl).. Jag kan försöka ta reda på varför ...
Ja där ser du modde, det finns en avighet där ute i fotorymden mot Sony, en avighet som Sony kanske delvis själva får stå för. Regel Nr 1: vill man starkt marknadsföra en finess se till att den verkligen fungerar.
Sony måste förstå att erfarna fotorävar snart kollar vad en ny modell går för, att det nu finns 3 valbara lägen av leende-funktionen undrar jag över, är det litet leende, gapskratt eller slutna läppar. man behöver ju bara lyfta kameran och fota som man alltid gjort, har man valt fel läge kan man få stå där en bra stund, den som inte ler av fyra personer kommer han/hon inte med på bild då. Tycker att man kan lägga ner energi på andra saker.
I dag är jag lite grinig blir bara så trött i bland, får samtidigt gratulera Panasonic GH3 som fått en topputmärkelse det har bara Sony fått en av 36 kamera-släpp, och då var kameraskrället till råga på allt utrustad med en lågupplöst EVF.