Ljusdans
Aktiv medlem
(Detta är en skamlös rip-off av tråden "Pentax över axeln" - en kul tråd som jag hoppas fler än jag gillar)
Sony har fler vädertätade hus och objektiv än någonsin. Dessutom en uppsjö av kameror som är designade för att "hänga med överallt". Med Wifi för att snabbt tanka ur och dela, dessutom.
Alltså finns inga anledningar att inte ha kameran över axeln eller i handen på väg till och från jobbet varje dag. Dela din process här!
Trådregler
Jag inleder med gårdagens promenad till jobbet.
(Prickarna i bollarna på första bilden är regndroppar på frontlinsen - skönt att slippa vara bekymrad över lite duggregn!)
Sony har fler vädertätade hus och objektiv än någonsin. Dessutom en uppsjö av kameror som är designade för att "hänga med överallt". Med Wifi för att snabbt tanka ur och dela, dessutom.
Alltså finns inga anledningar att inte ha kameran över axeln eller i handen på väg till och från jobbet varje dag. Dela din process här!
Trådregler
- Alla Sonykameror oavsett de heter Alpha, Cybershot, NEX, RX, QX etc välkomna.
- Bearbetade bilder, manipulerade bilder eller rakt ur kameran via wifi spelar ingen roll.
- Du måste inte beskriva bilden, men postar du bilden här är du också underförstått beredd att svara på hur den är tagen och bearbetad. I den här tråden hjälps vi åt att bli bättre bildmakare!
- Vi pratar BILDER, kortare utvikningar om specifika inställningar som krävdes för att skapa bilden tillåtna - men allmänna kameradiskussioner tar vi i andra trådar.
- Högt i tak! Ingen bild är för ful eller fin. Bara den blev tagen för att kameran var med istället för att ligga hemma och damma!
Jag inleder med gårdagens promenad till jobbet.
(Prickarna i bollarna på första bilden är regndroppar på frontlinsen - skönt att slippa vara bekymrad över lite duggregn!)
Bilagor
Senast ändrad: