Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
som ny användare....
- Trådstartare lacrits68
- Start datum
sagan
Avslutat medlemskap
Vilket man "ska" ha beror till stor del på hur mycket man vill kunna göra med bilden efteråt.
Gillar man att hålla på mycket med bilder i efterhand och vill kunna göra "allt" så är photoshop oslagbart.
Personligen tycker jag inte om att hålla på med bildbehandling och använder Micrografx Picture Publisher 10 Pro..ett snabbt, ganska avancerat program som täcker in det mesta.
Annars är väl Elements 2 ett bra program att börja med..man kan göra rätt mycket där oxå och det är lätt att lära sig.
Gillar man att hålla på mycket med bilder i efterhand och vill kunna göra "allt" så är photoshop oslagbart.
Personligen tycker jag inte om att hålla på med bildbehandling och använder Micrografx Picture Publisher 10 Pro..ett snabbt, ganska avancerat program som täcker in det mesta.
Annars är väl Elements 2 ett bra program att börja med..man kan göra rätt mycket där oxå och det är lätt att lära sig.
barba
Aktiv medlem
Jag skulle rekommendera the GIMP (finns att ladda ner via denhär länken. Programmet är fritt och brukar orsaka hur mycket polemik somhelst, här är senaste tråden om programmet här på fotosidan.
Programmet har alla de funktioner som du behöver - anser jag.
Programmet har alla de funktioner som du behöver - anser jag.