Annons

Solig söndag 6/3 Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

jac38

Aktiv medlem
Prognosen lovar solsken även i morgon söndag, och jag kan tänka mig några timmars fotografering. Jag föreslår start vid Västermalmsgallerian kl. 13.00 så även dom morgontrötta kan vara med. Vi ses utanför ingången korsningen S:t Eriksgatan/Flemminggatan...

Jag har inga som helst planer vart man ska gå eller fotografera men det kan vi väl som kommer bestämma då. Kanske gemensamt åka någonstans eller promenera till Rålabshovsparken, bara fantasi och plånbok sätter gränserna. Ett par timmar eller så, om någon vill haka på...?

Om du är intresserad skriv en rad för jag går inte bara dit och ser om någon dyker upp... *ler*

MVH
Jacob Boman

Bilagor

• _MG_2334C.jpg
    _MG_2334C.jpg
    15.4 KB · Visningar: 341
Har precis kommit hem efter en 10-timmars fotodag.... får se hur jag känner imorgon, hör av mig här om jag kommer med.

Okej just nu är det ju bara du som skrivit men jag går in här vid 12.00 i morgon och kollar av. Är det inga som anmält sitt intresse då avbokar jag det hela...

Hmmm... tänkte att Vasaloppet skulle ha betydelse men nu har herrarna gått i mål och damerna är nära. Jag går in här en sista gång efter att damerna gått i mål och kollar. Jag drar inte iväg själv, det tycker jag är för tråkigt.

Antar att det inte blir något men men...återkommer en sista gång.

Jag kommer att vara ute och röra lite på mig nu.
lite sent men det funkar =)

Jag finns på 0701-483348
Kommer hålla mig runt slussen - sergelstorg

Tack för sällskapet. Ni var lite mer inne på "rask promenad" medan jag var mer inne på "flanera". Dock var det trevligt både med er och senare själv, mest i gamla stan. Några axplock följer...

MVH
Jacob Boman

Bilagor

• _MG_4186.jpg
    _MG_4186.jpg
    16.1 KB · Visningar: 148
  • _MG_4234.jpg
    _MG_4234.jpg
    17.7 KB · Visningar: 150
  • _MG_4236.jpg
    _MG_4236.jpg
    17.5 KB · Visningar: 148
Jag är gärna med om aktiviteten sker igen någon söndag framöver. Har precis börjat fotografera och det vore kul att ha lite sällskap när man är ute.

Så jag hoppas på fler initiativ som detta! =)

Fina bilder btw!

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto