Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Snart färdig make up artist

Produkter
(logga in för att koppla)

JiPes

Avslutat medlemskap
Hej!
Jag är 36 år gammal och går utbildning till makeup artist. Utbildningen är färdig i slutet på januari 2006. Den 18 april - 26 juni kommer jag att gå en påbyggnadskurs i karaktärs- och teater make up också.
Skulle gärna vilja komma i kontakt med någon av er som är intresserad av att låta mig sminka modeller inför fotojobb el likn. Efter mina utbildningar är man ju inte färdiglärd, utan behöver praktisera mycket för att öva upp snabbhet och förmåga. Vill gärna lära mig mer om ljussättning för foto och hur make up skall anpassas efter olika ljusförhållanden. Skulle vilja bygga upp en egen portfolio med mina olika makeup arbeten tillsammans med en duktig fotograf
Jag bor i Trollhättan i Västra Götaland.
Jag kan nås via epost [email protected].
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.