ANNONS
Annons

"Snabbframkallning" av digitala bilder i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

d.a.n.i.e.l

Aktiv medlem
Var i Stockholm kan jag komma in med mina digitala bilder och hämta dem i pappersformat någon timme senare?
Helst någon butik som har söndagsöppet och låga priser...
 
Det var ungefär ett Kinderägg i önskningar. I en tidigare tråd sades att det fanns butiker med entimmesframkallning från digitalt. De är säkert hyffsat billiga. Men fotobutiker i Stockholm som har söndagsöppet är det väldigt tunt med.

De två jag direkt kommer att tänka på är två Fuji Center. Ett i Kista Galleria/Centrum som har öppet alla dagar 10-21. Dock inte entimmesframkallning utan det tar en dag. Samt det i Pubhuset/Hötorget som har lite sämre öppettider samt att de verkar ha 3-dagars som kortaste. Men det kanske går att få det snabbare om man pratar snällt och de har tid över?

Tror dock inte att entimmaslabben är de billigaste man kan hitta och man ska nog inte förvänta sig underverk.
 
maxzomborszki skrev:
Samt det i Pubhuset/Hötorget som har lite sämre öppettider samt att de verkar ha 3-dagars som kortaste. Men det kanske går att få det snabbare om man pratar snällt och de har tid över?

Tror dock inte att entimmaslabben är de billigaste man kan hitta och man ska nog inte förvänta sig underverk.

Nu sitter jag i PUB-galshuset iofs. Annan butik, men jag kör entimmes digitalbilder.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.