urbano
Aktiv medlem
Nu är det sommar och kanske semester. Men snälla fotosidan. Fyll inte på med FLER funktioner. RENSA bort i stället. Om fotbollslandslaget spelade byråkratfotboll byggd på formler i tjocka pärmar, så behöver inte fotosidan följa samma koncept!
FÖRENKLA.
Jag blev oerhört irriterad av att se hur mina bilder I EFTERHAND skyfflats in i kategorierna (tydligen är jag mellanduktig)
Jag säger: Rör inte mina bilder, för bövelen.
EN fråga är hur sjutton ni lyckats med att göra en sådan indelning i efterhand. Det måste vara nåt särdeles avancerat system!
Lägg inte energi på sånt. Bildglädjen försvinner dag för dag från sajten och texterna och reglerna blir allt länge ock krångligare.
Rensa och förenkla.
FÖRENKLA.
Jag blev oerhört irriterad av att se hur mina bilder I EFTERHAND skyfflats in i kategorierna (tydligen är jag mellanduktig)
Jag säger: Rör inte mina bilder, för bövelen.
EN fråga är hur sjutton ni lyckats med att göra en sådan indelning i efterhand. Det måste vara nåt särdeles avancerat system!
Lägg inte energi på sånt. Bildglädjen försvinner dag för dag från sajten och texterna och reglerna blir allt länge ock krångligare.
Rensa och förenkla.