Annons

Skräddarsytt forum

Produkter
(logga in för att koppla)

Sumpen

Aktiv medlem
Det var länge sedan jag kom med ett förslag till FS, men nu har smått tröttnat på alla 300D, 10D, D100 etc etc trådar, och möjligen har en del tröttnat på alla "D76, agitering - HJÄLP"-trådar...

Så jag tänkte att varför skulle man inte kunna kryssa bort/i de ämnen man är intresserad/icke intresserad av? Skräddarstyrd forum, eller användarvänligt forum kanske det borde kallas. Valet ska inte ligga på trådnivå, utan snarare på ämnesnivå.

Ett enkel kryss i ruta medför att man slipper se de ämnestrådar man inte är intresserad av. Ett enkelt "kryss i rutan" kanske betyder "mkt svårt kodningsarbete" men det är jag som förslagsgivare lyckligt ovetande om.

Erkaberka

Håller med om att det vore bra. Med "ämnen" antar jag du menar olika forum?

Det är inte supermycket jobb, men ändå en ny funktion som skall hakas på ovanpå "vBulletin" som vår forumprogramvara heter; man skall komma ihåg allas val etc.

Saken är dock den att en ny version är på gång av forumprogramvaran, med helt nya mallar, fler funktioner etc och jag vill helst inte röra i den nuvarande versionen - allt får göras om till den nya. Jag siktat på att den kommer ut under december, då kan jag börja kika på nya forumfunktioner.

Jag lägger detta förslag i forumet "Funktionsförslag" så tappar vi inte bort den.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar