Annons

Skolor i Europa.

Produkter
(logga in för att koppla)

Josif

Avslutat medlemskap
Jag skulle vilja ha lite mer info om skolor i Europa som inte är så fruktansvärt dyra. Alltså de får ju kosta pengar, så klart. T.ex. var jag intresserad av SPEOS i paris men det blir så otroligt dyrt att gå på den. Finns det nån annan bra i paris, eller resten av frankrike?

Så vad jag vill ha är rimligt prissatta fotoskolor i europa.

Sen undrar jag om här finns nån som vet nåt om FAMU, skolan i Prag? Är det svårt att komma in? Jag förstod inte riktigt deras hemsida, men nån kanske kan förklara?

MVH Adam

Jag har last fyra ar pa IEFC i Barcelona.
kolla mer pa www.iefc.es

Utbildningen ar pa spanska, studiemedelsberattigad, kostar mellan 15000 kr och 25 000 kr / ar.
inga intagningsprov kravs, alla kommer in, men 1a aret ar som en ursallningsprocess dar inte alla gar vidare till 2a aret.

lycka till!

Kolla in den skolan som jag rekommenderar starkt.
www.lofoten.fhs.no

Inte gratis men tillrättalagt för lån och studiemedel. Tyvärr är norska kronan dyr i förhållande till den svenska, men det svänger ju.. runt 40 000 kostar ett år i NOK räknat.

Det är en skola som inte passar alla (vilket ingen skola gör) utan de som är motiverade och vill nära natur och kustkulturella miljöer mixat med senaste teknik såväl som traditionell teknik i mängder och kvalitet!

Fråga gärna mig mera om du är nyfiken, jag är kontaktperson för sökande elever till den skolan/fotolinjerna. Jag berättar hur det verkligen är. Positivt som negativt. Tipsar om söknaden ++.

MVH Niclas,

ANNONS