Annons

skolarbete

Produkter
(logga in för att koppla)

en_babelfisk

Aktiv medlem
Det är tänkt att jag ska göra ett skolarbete om foto i bilden.Jag ska ta ett antal foton på ett visst tema.tyvärr har jag lite svårt att välja vilket tema...Är det någon som har förslag och vill hjälpa mig så skriv en rad snälla! skulle helst vilja ha svar innan onsdag 22/7 eftersom det är tänkt att jag ska börja med arbetet.

tackar på förhand

// simon

Motfråga; Vad är du intresserad av och vad rör du dig i för miljö (storstad, småstad, landsbygd, förort etc)?

Välj dig själv och ta en kul serie självporträtt, antingen med eller utan dig själv i bilden.

Egocentriskt och bra, och det är lätt att få idéer på bilder, sig själv känner man ju bäst :)

Du bor ju i Habo, Jönköpings län, nära J-ping eller hur? Nu vet jag inte hur du har det med möjligheter att åka omkring litet i landskapet men hur skulle det vara att passa på att dokumentera alla små frikyrkor som ligger runt om i byarna och för en väldigt tynande tillvaro med sviktande församlingar, somliga är nedlagda, en del på god väg att upphöra. Jag tänkte själv på det temat i maj - juni när jag reste runt i sydsverige. Då får du betinget klart och gör en kulturinsats samtidigt. Det börjar bli bråttom med de där frikyrkorna, snart börjar de rivas eller byggs om till pizzerior.....;-)
Lycka till vad du än väljer!
Us

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar