Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skit i gästböckerna?

Produkter
(logga in för att koppla)

PhotoJoe

Aktiv medlem
En undran jag har är om ni som har egna hemsidor, om ni får mycket skit och patetiskt dravel om era bilder i era gästböcker?

Jag plåtade två 17-åriga tjejer för ett par veckor sedan, vänner till min lillasyster. Det var en blandning av ganska utmanande poser och lättkläda bilder som de själva ville ta. Dock med deras föräldrars tillstånd, självklart!

Nu kommer det massor med inlägg i min gästbok om just dessa två tjejer från killar och tjejer i deras bekantskapskrets. De hackar på tjejerna nåt otroligt så jag får sitta och rensa den dagligen.

Någon annan här som varit med om nåt liknande?

Hade gästbok på en sida förut och ja det hamnade mycket skit i den, handlade i o för sig om annat än att plåta minderåriga men ändå.
Trist när folk bombar ens gästbok..

Drabbas ganska ofta av människor som försöker använda min gästbok för att göra reklam för något, rensar direkt! Betalar 100:- per år och har då tillgång till
en ordlista där jag kan lägga in censurerade ord (som kommer att ersättas av en asterisk per bokstav, mycket användbart för att slippa diverse runda ord, svordomar etc.)
möjlighet att spärra ip-adresser (de flesta har ju en dynamisk, men det märks ändå att det ger effekt). se www.erimax.com

Mycket snygga bilder på din webbplats Joseph, tyvärr är det väl så att om det går att skriva någonstans så är det alltid någon som skriver skit..

Slas skrev:
Mycket snygga bilder på din webbplats Joseph, tyvärr är det väl så att om det går att skriva någonstans så är det alltid någon som skriver skit..

Tack tack! :)
Det är väl så, antar jag?!

Att inte folk kan vara glada för vad andra gör?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar