Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skillnad?

Produkter
(logga in för att koppla)

Artificiell

Aktiv medlem
Jag tycker att skillnaden i kvalité mellan bilderna i de tre kritikpoolerna ar snudd pa forsumbar. Nagon som haller med?

Nej det vill jag hålla med om. Däremot har vissa lite väl bra självförtroende, och andra lite väl dåligt. Det är inte helt enkelt att välja pool.

Själv tycker jag att det är för stor skillnad i beskrivningen på poolerna.

Från "Du har börjar få lite mer koll och tänker på komposition och exponering" i bildkritik-mellan till "...fotograferat mycket aktivt i ett antal år. (...) Du har förmodligen fastnat för en viss genre, exponering och komposition sitter i ryggraden. (...) Troligtvis så säljer du en del bilder, haft en del utställningar..." i bildkritik-mycket erfaren.

Personligen tycker jag att jag hamnar mellan dessa två steg... Det borde finnas en till mellan dom här två stegen, tycker jag-

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar