Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skidbild med landskap sökes

Produkter
(logga in för att koppla)

Rajden

Ny medlem
Har funderat på att skaffa en ny stor tavla på rummet ... Och har tillgång till en grym skrivare som kan skriva ut stora bilder med grym kvalité :)

Men saken är den att jag saknar motivet som jag vill ha på tavlan tyvärr, haha.

Hade tänkt mig en bild på en skidåkare med någon härlig bakgrund... gärna med rejäl vinter och snö på träden. Lite fart på åkaren och ... helt enkelt en Spektakulär skidbild som man mår bra av att kolla på!

Har en egen bild där jag lyckades fånga 1 av väldigt många sakerna man vill fånga i en skidbild. men jag misslyckades rätt rejält med att fånga många saker på bilden... och mestadels så är det bakgrunden av bilden som blev för trist enligt mig, plus att min kompis Richard som är på bilden kom för nära kameran och tog upp alldeles för mycket focus.

(Bilden under)
http://obj.fotosidan.se/obj/photo/5a/5a3dd05b7fef897cae3525b1918db1ff.jpg

Jag är nöjd med bilden, men jag vet ju att just DU har en bild som är så mycket bättre än mig och skulle verkligen uppskatta om jag hade kunnat få en bild som är bättre så man kan få en bild som påminner en om att skidsäsongen aldrig är långt borta.

Om ni har nån bild så skulle det vara Väldigt uppskattat om ni kunde höra av er och skicka en länk om ni har nån härlig bild och gärna skriva nån rad till mig, tack på förhand! :)

MVH // Rajden

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar