Annons

Skansen (Stockholm) Mån 9/5

Produkter
(logga in för att koppla)

jac38

Aktiv medlem
I morgon ska det bli 20 grader varmt och perfekt för en tur på Skansen. Jag planerar vara där ungefär 11.30 eftersom det sker matning av olika rovdjur från 12.30 och framåt. Jag koncentrerar mig på att fota varg, järv, lo och björn och dagen får utvisa vilken man har turen att se. Det handlar alltså om att inte ha bråttom och inte springa runt hela Skansen. Vissa fotopromenader jag varit deltagare på agerar deltagarna som dom har eld i baken... *ler*

Tänkte kolla om någon vill haka på. Jag tittar till denna tråd i morgon vid 10-tiden. Om någon vill hänga med och vill nå mig i morgon, är mitt mobil nummer 070-756 54 98

Jacob
 
Jag misstänkte ju att en måndag inte är bästa dagen att hitta någon eller att mitt val av att fota några få djur kunde påverka. Jag ska dit i varje fall men lite sällskap hade varit trevligt....
 
synd såg inte denna förens nu, ledig till onsdag ska nog förbi där också nån dag :) några fler som ska dit kanske ? :)
 
synd såg inte denna förens nu, ledig till onsdag ska nog förbi där också nån dag :) några fler som ska dit kanske ? :)

Om du är ledig i morgon onsdag kan jag gå på Skansen igen. Jag har köpt årskort och tar mig lätt dit på 2 hjul. Antingen skriver du här eller ringer i morgon onsdag, om du är ledig. Om jag inte hört något innan 11.00 räknar jag inte med sällskap till Skansen och väljer kanske/kanske inte en annan destination...

Jag fick några bilder på järv, lo och björnarna men fick problem med min kortläsare för compact flash och har inte kunnat bearbeta dom ännu...
 
Jag antar att "ledig till onsdag" betyder just det och inte inkluderar själva onsdagen. Det blir för trist att åka till Skansen själv med bara en dag i mellan så jag skippar det. Jag siktar in mig på lite macrofoto i Bergianska Trädgården i stället...
 
Jag antar att "ledig till onsdag" betyder just det och inte inkluderar själva onsdagen. Det blir för trist att åka till Skansen själv med bara en dag i mellan så jag skippar det. Jag siktar in mig på lite macrofoto i Bergianska Trädgården i stället...

Hej igen , precis jag jobbar ikväll så blir nog inte det idag men har planerat in en resa dit nästa vecka måndag eller tisdag. skulle va kul om man kunde bli ett gäng då.

mvh
 
Hej igen , precis jag jobbar ikväll så blir nog inte det idag men har planerat in en resa dit nästa vecka måndag eller tisdag. skulle va kul om man kunde bli ett gäng då.

mvh


I morgon måndag kan jag inte, det ska även bli regn men metrologerna har ju haft fel förut. Tisdag däremot passar utmärkt. Jag var själv inne på idén att fotografera inne på skansen aktvariet eftersom vädret inte är topp längre. Jag kan nu visa upp en av dom bilder jag tog förra måndagen.


MVH
Jacob
 

Bilagor

  • _MG_4556e.jpg
    _MG_4556e.jpg
    26.7 KB · Visningar: 98
I morgon måndag kan jag inte, det ska även bli regn men metrologerna har ju haft fel förut. Tisdag däremot passar utmärkt. Jag var själv inne på idén att fotografera inne på skansen aktvariet eftersom vädret inte är topp längre. Jag kan nu visa upp en av dom bilder jag tog förra måndagen.


MVH
Jacob

Hej okej det har varit tråkigt väder hela helgen faktist. Ja tisdag kan funka kan kolla lite imorgon vad det ska vara för väder på tisdag men hör av mig här då. akvariet skulle vara grymt att gå i va ett bra tag sen man va där.

mvh
 
Hej okej det har varit nyåkigt väder hela helgen faktist. Ja tisdag kan funka kan kolla lite imorgon vad det ska vara för väder på tisdag men hör av mig här då. akvariet skulle vara grymt att gå i va ett bra tag sen man va där.

mvh

Hej

Jag skrev ju en ny tråd men ingen tycks ha svarat, inklusive dig. Hur blir det i morgon? Kan/vill du, även fast det verkar bli vi två i så fall. Det är bättre du skriver något i den nya tråden eftersom svarar en person, brukar plötsligt fler svara...

Jacob
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.