ANNONS
Annons

Skansen (Stockholm) Mån 19/3

Produkter
(logga in för att koppla)

jac38

Aktiv medlem
I två olika trådar kom idén om att eventuellt åka till Skansen under måndagen. P.g.a att någon jobbade ikväll så planerar vi att inte ses så jättetidigt. Regnar det så ställs det in. Vad sägs om vi siktar på att ses13.00 utanför huvudingången (alltså INTE bergsbanan)?

För den som ev vill hitta mig där i morgon är mitt mobilnummer: 070-756 54 98

Jacob

Jag håller koll på svar under kvällen och i morgon f.m så får vi se om vi blir några..? Ja, blir det ingen annan så åker jag nog inte dit själv..

Jag kanske ska lägga till att onsdag-tors ska bli bättre väder men nu talades det ju om just måndag men om intresset blir svalt, du som läser kan en annan dag än i morgon osv så skriv det här. Det ska visst blåsa i morgon men jag har lärt mig att det alltid är lä på Skansen trots att man inte kan tro det. Själv har jag tid både i morgon och senare i veckan. Med lite sällskap kan jag gå flera gånger också om det blir läge..

Jag kommer, men behöver veta tid ? så jag vet om jag hinner dit i tid eller om jag kommer lite sent.

//D

Det finns ingen tid vi måste passa och den tid vi bestämmer ska vara en som passar så många som möjligt. Är 14.00 en bra tid eller vill du/ni ses senare? Vill någon annan med någon viss tid, hör av er som vi vet...

Det finns ingen tid vi måste passa och den tid vi bestämmer ska vara en som passar så många som möjligt. Är 14.00 en bra tid eller vill du/ni ses senare? Vill någon annan med någon viss tid, hör av er som vi vet...

14.00 passar mig bra, lämna gärna ett mail i dom andra trådarna ifall dom missar denna tråd.

Självklart är jag på och siktar med på att vara där vid 14 tiden. Om inget oväntat inträffar som regn eller nått.

Mvh Daniel
0762-453538

Jag kommer om det inte regnar/snöar (som SMHI säger att det ska göra runt lunch imorgon),

Ses vid 14:00 (är bara att hålla utkick efter en kille med skägg och en kamera med 100-400mm tele som hänger runt halsen!)!

Mvh

Mattias
073 50 72 448

Jag kommer om det inte regnar/snöar (som SMHI säger att det ska göra runt lunch imorgon),

Ses vid 14:00 (är bara att hålla utkick efter en kille med skägg och en kamera med 100-400mm tele som hänger runt halsen!)!

Mvh

Mattias
073 50 72 448

perfekt vi möts vid ingången! ses imorgon.

Vi skippar att ses i snöovöäder också dvs idag. Enligt SMHI ska det även i morgon bli dåligt väder men från ons och framåt sol och varmt. Så vi siktar på onsdag i stället. Det vore ju bra om vi då kunde säga 13.00 i stället, eftersom dom stänger redan 16.00...

Vi skippar att ses i snöovöäder också dvs idag. Enligt SMHI ska det även i morgon bli dåligt väder men från ons och framåt sol och varmt. Så vi siktar på onsdag i stället. Det vore ju bra om vi då kunde säga 13.00 i stället, eftersom dom stänger redan 16.00...

Skulle precis in och skriva att jag skippar vandringen på skansen i dag, bor i täby och växelvis ser man knappt ut igenom fönstret för det yr så mycket snö..

Va riktigt fotosugen så jag får väll gå ner i källaren och leta fram mina studioblixtar som inte använts på 4år. :)

Jag skriver en ny tråd angående onsdag så fler kanske kan planera in det. Hoppas ni som kunde idag också kan och vill ses även onsdag...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar