Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sista-minuten-framkallning var i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

bjanha

Aktiv medlem
Som vanligt ute i sista minuten när det gäller julkorten (som jag naturligtvis gjort själv). Var hittar jag en butik i Stockholmsområdet som kan fixa papperskopior från digitalt senast till på tisdag?
Sen är det nämligen dags att ta den traditionella bilrundan bland vänner och bekanta och dela ut pepparkakor och årets julkort. :)

Jag vill inte rekommendera det på något sätt, men jag vet att Fotoquick i Kista drar ut kopior på stört från minneskort.

Annars om du bönar och ber borde kanske proprint kunna få fram kopior om du får in dom före kl 10 på måndag, men det beror ju på postgången också, inte riktigt lika säkert.

Vad är det mer, Crimson, DOX, men det är det säkert svindyrt, vet inte om dom har labbet i huset där eller, men det borde dom väl.

Damocles skrev:
Jag vill inte rekommendera det på något sätt, men jag vet att Fotoquick i Kista drar ut kopior på stört från minneskort.

Fotoquick i Kista _hade_ väl 1-timmes tidigare men inte nu längre?
Kvaliteten skiter jag i, det är ju s a s inte jag som ska ha bilderna. :)

bjanha skrev:
Som vanligt ute i sista minuten när det gäller julkorten (som jag naturligtvis gjort själv). Var hittar jag en butik i Stockholmsområdet som kan fixa papperskopior från digitalt senast till på tisdag?
Sen är det nämligen dags att ta den traditionella bilrundan bland vänner och bekanta och dela ut pepparkakor och årets julkort. :)

Om du går till http://www.crimson.se

klickar på länken frontline så kan du skaffa ett konto direkt (tror jag) och ladda upp dina bilder
Sen borde du kunna hämta dem på labbet vid lunchtid i morgon skulle jag tro...
leveranstid brukar vara 4-5 timmar max...

kostar 12:- för en 18x24 cm 3 för en 10x15..., fast det gäller ju att du gjort alla justeringar rätt eftersom de bara kör bilderna rakt ut...
Fast det gör de jävlit bra och till bra pris...

/b

Fotoquick i Kista _hade_ väl 1-timmes tidigare men inte nu längre?
Kvaliteten skiter jag i, det är ju s a s inte jag som ska ha bilderna. :)
Ok, jag har en väninna som hämtade lite bilder på ett minneskort och skulle köra ut saker från, men det kanske var på 3 dagar eller nåt då.

Senast ändrad:
Är det inte så att de har entimmes från automaten och lång tid om man laddar upp via webben? Så var det i alla fall sist jag använde dem i Kista, men det kan ju naturligtvis ha förändrats.

Jim, du lär ju ha träffat huvudet på spiken där. Så är det ju såklart. Kom ju på att hon sa att från papper till papper är det tre dagar men från minneskort så är det rakt av. (1 timme då)

Björn, dessutom är ju kista öppet till 21, alla dagar. Borde gälla Fotoquick också.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar