Annons

SimplyElectronics

Produkter
(logga in för att koppla)

ramses2

Aktiv medlem
Hej!
Har funderat på att köpa en kamera i från dom osäker på om man kan lita på dom,är det någon som har handlat tidigare av dom?
Pär

Hej!
Har funderat på att köpa en kamera i från dom osäker på om man kan lita på dom,är det någon som har handlat tidigare av dom?
Pär

Köpt objektiv där, OK. Dock är dom långsamma och förpackar inte så man blir över sig imponerad.

Personligen skulle jag nog inte köpa ett kamerahus där, jag vill ha möjlighet att skälla på den lokala säljaren/importören om nåt inte skulle funka men det är kanske onödigt försiktigt.

Köpt objektiv där, OK. Dock är dom långsamma och förpackar inte så man blir över sig imponerad.

Personligen skulle jag nog inte köpa ett kamerahus där, jag vill ha möjlighet att skälla på den lokala säljaren/importören om nåt inte skulle funka men det är kanske onödigt försiktigt.

Tack för ett snabbt svar
har tänkt att köpa Fujifilm Finepix F70 EXR 1000: biligare och fri frakt
Pär

Har också beställt objektiv därifrån. Förutom att det tog nån vecka för dem att skicka så är ju nöjd.
I och med att det är en förhållandevis enkel produkt och så stor prisskillnad så skulle iaf jag slå till.

tack för svar. Ja man får väl prova,hoppas att dom inte har lång leveranstid innan dom skickar kameran man vill ju ha den fortast möjligt

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar