Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Silver Efex Pro och fem till, lågt pris juni

Produkter
(logga in för att koppla)

aasaboe

Aktiv medlem
Det har ju debatterats friskt om Silver Efex Pro den senaste tiden, jag blev intresserad och provade 14 dagar. Så upptäckte jag att Nik som gör programvaran har rabatterbjudande under juni: man får köpa hela deras svit med sex moduler för 250 euro. Bara Silver Efex Pro kostar annars 200 euro. Jag blev nyfiken och räknade igenom vad hela sviten går på normalt. 3 st á 200 euro, 3 st á 100 euro blir totalt 900 euro. Rätt saftig rabatt med andra ord. Jag tänkte att det kan vara ett bra tips till intresserade. Finns på http://www.niksoftware.com/index/en/entry.php

Jag körde 6 installationer i förmiddags...
 
Men om man är dum nog att inte kolla bannern överst och köper dem en och en, då blir det 900...
 
Även när Bannern inte är där så har de alltid ett Complete Collection pris. Jag har den andra Complete Collection för Photoshop som kostar lite mer
 
Jo, jag har sett att de har det. Jag bara försöker hitta en liten, liten förklaring och ursäkt till den stora, stora missen ;-)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.