Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sigma vidvinkel
- Trådstartare Fuzzy Stone
- Start datum
Fuzzy Stone
Aktiv medlem
Även med frakt och tull blir det ju halva priset. Anledningen jag blev lite misstänksam var att på BH photo så går den för $900...
OscarM
Aktiv medlem
ebay är en trevlig sida... fick köpt ett sigma 20/1.8 + 3 filter (uv, polariserings och skylight) i toppenskick för strax över 2000 med frakt inom usa till min bror som var där för tillfället. här i sverige hade det gått på bortåt 6000 för hela paketet. (men då hade jag givetvis inte köpt nåt skylight-filter, och troligtvis inget uv-filter heller.)
dock är det ju värre å skicka grejerna till sverige eftersom tull och moms tillkommer (om man inte har tur å klarar sig undan det).
har dock ingen erfarenhet av cameta camera, men dom verkar ju ha rätt så mycket positiv feedback iallafall...
dock är det ju värre å skicka grejerna till sverige eftersom tull och moms tillkommer (om man inte har tur å klarar sig undan det).
har dock ingen erfarenhet av cameta camera, men dom verkar ju ha rätt så mycket positiv feedback iallafall...
millimeter
Aktiv medlem
Fuzzy Stone skrev:
Även med frakt och tull blir det ju halva priset. Anledningen jag blev lite misstänksam var att på BH photo så går den för $900...
Du köper för rätt fattning va? Cyberphotolänken gick till Minoltavarianten, medan ebay-länken gick till Pentaxvarianten. Men du verkar ha Pentax.
Vore trist om du köpte Minolta av misstag och tvingades sälja billigt, till tex mig..