Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sigma vidvinkel

Produkter
(logga in för att koppla)
Haken är att vi bor i Sverige;-) Glöm inte att du måste lägga på tull och moms på hela priset med frakt.

Även med frakt och tull blir det ju halva priset. Anledningen jag blev lite misstänksam var att på BH photo så går den för $900...

ebay är en trevlig sida... fick köpt ett sigma 20/1.8 + 3 filter (uv, polariserings och skylight) i toppenskick för strax över 2000 med frakt inom usa till min bror som var där för tillfället. här i sverige hade det gått på bortåt 6000 för hela paketet. (men då hade jag givetvis inte köpt nåt skylight-filter, och troligtvis inget uv-filter heller.)

dock är det ju värre å skicka grejerna till sverige eftersom tull och moms tillkommer (om man inte har tur å klarar sig undan det).

har dock ingen erfarenhet av cameta camera, men dom verkar ju ha rätt så mycket positiv feedback iallafall...

Fuzzy Stone skrev:
Även med frakt och tull blir det ju halva priset. Anledningen jag blev lite misstänksam var att på BH photo så går den för $900...

Du köper för rätt fattning va? Cyberphotolänken gick till Minoltavarianten, medan ebay-länken gick till Pentaxvarianten. Men du verkar ha Pentax.

Vore trist om du köpte Minolta av misstag och tvingades sälja billigt, till tex mig.. ;)

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar