Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sidnumrering för diskussioner i Sökvyn!

Produkter
(logga in för att koppla)

Damocles

Aktiv medlem
Hallå, någon som de andra forumen jag är med i har men som fotosidan saknar är möjligheten
att gå direkt in på en speciell sida direkt från sökvyn. Precis som det fungerar när man öppnar en vanlig forumvy.

Nu måste man först ladda diskussionen, för att sedan gå vidare till sista sidan eller valfri sida.

Jag och även andra jag har pratat med tycker att det är lite irriterande ibland, och iaf jag tycker det är slöseri med både sidladdningar och tid.

Det är väl primärt mest användbart för de som använder lista senaste poster eller nya poster i forumet.

Finns det några skäl till att detta inte finns i sökvyn eller att det på andra sätt inte skulle gå att implementera? Det minsta är väl iaf att ta det på försök?

Förutom det så tycker jag forumet är toppen rakt igenom.

Hälsningar
Peter

Bra förslag. För att slippa klicka ihjäl mig ställde jag in visning av 250 inlägg/sida. Kanske inget för modemsurfare i No Word-trådarna dock... =)

Jag håller med. När man klickar på en tråd i "Lista senast inlagda" så kommer man inte till sista olästa inlägget. Det blir alltid ett klick extra. Lite jobbigt om man inte sitter på en snabb lina.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto