lotelo
Aktiv medlem
Jag har en text på min hemsida om att jag söker modeller. Kanske är jag diskrimeinerande nu men jag hade på något vis trott att det var mest tjejer som skulle vilja "modella". Sidan är inte reggad på sökmotorer och har bara funnits på webben ca en månad, under den tiden har jag fått ett tiotal mail från killar men inte ett enda från någon tjej. Kan det bero på att det delvis är nakenbilder jag tänkt ta kanske? Hur som helst är det ju rätt känsligt som tjej att fotografera nakna karlar som man inte känner, jag skulle inte göra det helt själv överhuvudtaget. Till en som jag skulle vilja fotografera skrev jag att jag kommer att ha en manlig vän med vid ev. fotografering och att han inte skulle behöva posera helt naken men då är det plötsligt ointressant. Läste sedan en insändare i foto där en karl inte tycks förstå varför det är svårt att hitta en kvinnlig fotograf för nakenbilder av honom. Vad jag misstänker är ju att det inte alltid rör sig enbart om fotografiskt intresse i alla såna fall. Varför skulle inte en seriös karl vilja bli fotograferad av en annan karl i så fall? Tänk hur killar är funtade.. Seriöst eller? Måste nog ändra min text till att bara söka tjejer i alla fall. Killarna kanske går att hitta på annat sätt.
/Lotta
/Lotta
Senast ändrad: