Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Senaste inlägg

Produkter
(logga in för att koppla)

Lionheart

Aktiv medlem
Hej

Jag har undrat över en sak ett bra tag nu och det är det faktum att forumet inte riktigt visar en korrekt bild av vilka som är senaste inlägg sedan jag var på forumet sist.

Exempel:
1. Jag går in här på forumet och läser en massa roliga inlägg och sedan stänger browsern.

2. Jag kommer in dagen efter och vill kolla vad som är nytt. Då helt plötsligt så markeras det att inlägg som är typ 3 dagar gamla och ibland ännu äldre att dom är nya.

Jag skulle vilja veta hur detta hänger ihop och vad det är som triggar denna "nya inlägg" funktionen. För om man exempelvis går till www.dvdforum.nu där jag är nyhetsinläggare så ser man ju bara de inlägg som är NYA sedan jag var där sist. Och detta gäller tom om jag bara stänger browsern och öppnar en ny. Konsekvent och bra.

Tack för ett underbart forum!

Mvh

Dennis

Fungerar som det ska för mig. Fast inte om jag loggar ut och sedan väljer "Lista nya/olästa", men så enkelt var väl inte svaret på din fråga...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar