Annons

Senaste bildkommentarer?

Produkter
(logga in för att koppla)

camag

Aktiv medlem
Jo, jag vet att det är förändringar på gång:

OBS! Systemunderhåll pågår; störningar, konstigheter och felaktigheter kan förekomma.

...men jag undrar ifall detta är någonting som ni kanske inte vet händer?

Jag har haft problem hela helgen med att läsa senaste bildkommentarer. Alla kommentarerna lägger sig i en låååååång lista efter varandra, inte som förut på sid 1, 2, 3 osv.

Det tar ganska lång tid att söka fram alla kommentarer och om jag klickar på en bild för att se den större, tar det lika lång tid att komma tillbaka till listan igen.

Jag använder Mac OS X och Explorer, om det kan vara till någon hjälp.

/Catarina

Ingen fara -
jag tänkte bara att ni kanske inte visste om det, ifall det var ett typiskt mac-relaterat problem. Alla har ju inte mac.

/Catarina

Jag vill bara säga att jag fortfarande har samma problem med senaste bildkommentarer.
Det är synd, för jag använder det mycket annars.
/Catarina

Jag har iof inte det problemet, sitter med osx och Safari och ser senaste kommentarer helt perfekt. (Safari finns att ladda från på apples sida om du känner för att byta webläsare.) Men problemet med att sidorna aldrig uppdaterar sig själv i den läsaren är lite irriterande. Har jag varit inne i ett forum, lämnar det och återkommer efter några minuter så får jag bara upp samma inlägg som tidigare även om de blivit fler. Jag måste alltså ständigt använda uppdateraknappen för att se nya händelser. Ännu värre är det då att använda redigerafunktionen för ändrar jag två gånger (vilket händer) så försvinner senaste ändringen och allt är som från början om jag inte uppdaterar först vilket jag oftast glömmer..

Fast i explorer har jag 100 andra problem med fotosidan och upplever allt väldigt segt då. Funkar den bra i övrigt för dig alltså Catarina?

Ja, för mej funkar allt, för det mesta faktiskt.
Ibland är det väldigt segt, men då är det nog det för alla andra också, tror jag.
Safari har jag hemma, men använder inte. Det kanske är idé att prova det istället. Tack för tipset Lotta!

PS. nu kollade jag igen hur det var med senaste bildkommentarer och - jag hade blivit bönhörd - det var som vanligt igen! Tack, tack, tack! DS.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar