Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Se det snöar....Kvällsfoto Stockholm torsdag 19/1

Produkter
(logga in för att koppla)

Martin Gunnarson

Aktiv medlem
Nu blir Stockholm vitt igen och det är en anledning att ge sig ut och fota imorgon.

Startar vid Slussen T-banan kl 18.00. Jag är öppen för förslag på lämpliga ställen att plåta på, egna förslag så länge är området kring Bellmansgatan, Södermälarstrand och Riddarholmen.

Bilagor

• dsc_0556.jpg
    dsc_0556.jpg
    45.2 KB · Visningar: 546
Tar med mig kamera och stativ till jobbet om det ser ut att bli uppehåll i morgon.

Vi kan väll hålla tråden igång tills i morgon lunch innan jag tar beslut.

Vid drivis, snöstorm och liknande så fotar inte jag heller. Jag hoppas på prognosen som säger uppehåll. Glöm inte massor med kläder, -7 till -11 säger prognosen.

Definitivt beslut imorgon lunch.

/Martin

Jag bangar - det är för kallt redan nu när solen är framme. Sitter hellre hemma o sorterar sommardiabilder ikväll.

Martin Gunnarson skrev:
Jag är för tunn jag med. Känns inte så kul att fota det här vädret så jag ställer in också.

/Martin

Hade gärna hängt med, men hamnade på annat kul, eller egentligen, mindre kul, hoppas på nytt försök vid annat tillfälle!

/B

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar