Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Scott Kelbys Worldwide Photowalk den 24 Juli.

Produkter
(logga in för att koppla)
Kan man inte vara med på bägge? Vill man gå med Tommy's och redan är anmäld till Ga Stan verkar det som man måste byta hela photowalkturen
 
Kan man inte vara med på bägge? Vill man gå med Tommy's och redan är anmäld till Ga Stan verkar det som man måste byta hela photowalkturen

Man kan vara med på båda men man måste ha en alternativ e-post adress för att kunna få mailen. Jag var själv med på både den tidiga morgon turen förra året och höll i den sena, men jag var tvungen att registrera den andra med en annan e-post adress. Jag är anmäld på den första också men måste nog avboka den pga andra aktiviteter den förmiddagen.

Tommy
 
Kan man inte vara med på bägge? Vill man gå med Tommy's och redan är anmäld till Ga Stan verkar det som man måste byta hela photowalkturen

Tanken med att en stad får mer än en vandring är att så många som möjligt ska kunna vara med. Det är anledningen till att man inte kan anmäla sig till båda. Vill man kan man givetvis kringgå det genom att ange annan mejladress.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.