ANNONS
Annons

Scott Kelbys Worldwide Photo Walk 23 augusti.

Produkter
(logga in för att koppla)

lundt

Medlem
Hej.

Den 23 augusti så kommer det att hållas en global fotopromenad i massor av olika städer i hela världen anordnat av Scott Kelby. Jag har blivit utsedd att hålla den i Stockholm och skulle gärna se att så många som möjligt kom.

Så är ni i Stockholm den 23 augusti och vill gå med så kan ni anmäla er på www.photoshopuser.com/photowalk/city/stockholm.html. Det finns bara 50 platser så boka så fort ni kan.

Du kan läsa om evenemanget här : www.photoshopuser.com/photowalk/

Det finns två fotopromenader till i Sverige, en i Göteborg som du kan anmäla dig till här : www.photoshopuser.com/photowalk/city/gothenburg.html

och en i Malmö som du kan anmäla dig till här : www.photoshopuser.com/photowalk/city/malmo.html

Just nu så är det 14 personer anmälda i Göteborg, 24 i Malmö och 19 i Stockholm. I Stockholm har vi "bara" tre kvinnor/tjejer, vore kul om vi fick en lite större blandning av män och kvinnor. Här på fotosidan så ser man ju hur många kvinnor/tjejer som helst som i alla fall har inspirerat mig i mitt fotograferande.

Anmäl er på dom respektive sidorna nu så att vi fyller dom platser vi har blivit tilldelade. Hoppas att vi ses eller hörs från dom olika städernas fotopromenader. Om inte annat så "syns" vi väl här. :)

Mvh
Tommy

Försöker också registrera mig. Hur lång tid tar det att få mailet med bekräftelselänken?

Tja, detta må vara den tredje tråden om detta ämne... men som jag skrev i föregående tråd är jag ledaren för den i GBG och naturligtvis är det roligare ju fler som kommer. Rutten är utlagd komplett med karta och info. Har filat på denna rutten i lite mer än två veckor nu så hoppas den kommer bli bra!

Väl mött,

Erik

Lasse H skrev:
Hade ju varit läge att gå ut med nya kameran men jobbar tyvärr denna dag..

Vet inte vad du jobbar med men vi börjar ju inte förrän kl 17:00. Hoppas att du kan då. Om inte annat så kanske vi träffas på någon annan vandring?

Mvh
Tommy

lundt skrev:
Vet inte vad du jobbar med men vi börjar ju inte förrän kl 17:00. Hoppas att du kan då. Om inte annat så kanske vi träffas på någon annan vandring?

Mvh
Tommy

Jobbar konstiga tider och aktuell lördag jobbar jag 09.00-22.00...:)

Trevligt att det kommer några nya tjejer. Annars är det bara jag och Monica som brukar hänga på.

//anna

Snart fullt.

Ville bara meddela att nu finns det bara 8 platser kvar. Så om du är sugen på att följa med så är det dags att anmäla sig för snart är det nog fullt.

Mvh
Tommy

ansa45 skrev:
Trevligt att det kommer några nya tjejer. Annars är det bara jag och Monica som brukar hänga på.

//anna

Ja, det är roligt att det kommer lite fler tjejer. I dagsläget så är det 6 st som har anmält sig.

Mvh /Tommy

Äntligen 23 augusti

Jag kunde faktiskt inte hålla mig längre, utan tog en promenad i Scott Kelby's fotspår, fast i förväg liksom, typ...

Fotot är från Monteliusvägen med utsikt norrut mot Riddarholmen och Norrmalm.

Bilagor

• Fotopromenad-2566.jpg
    Fotopromenad-2566.jpg
    58.1 KB · Visningar: 123
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar