Annons

Sandisk 512mb Ultra2.. Vart? Finns inte :(

Produkter
(logga in för att koppla)

quackpack

Aktiv medlem
Idag har jag letat runt efter en ögonmussla till min 300D efter den åkt av o försvunnit.. som tur va kunde till sist en butik i Focus huset i Göteborg hjälpa mig rikgit trevliga! Inte som hos scandinavian photo o lite andra ställen där de mest känns som man är till besvär..

I alla fall oxå letat efter ett 512Mb Ultra 2 sandisk minne.. men finns ju inte någonstans! Frågat i massa butiker i gbg men nästan så dom skrattar åt en.. helt omöjligt.. så jag undrar någon som vet något ställe på internet som kan tänkas ha detta i lager? eller butik i gbg då?

Vill ha mera minne nu :( Och snabbare =)
 
mjo såg oxå nått om zebramedia på pricerunner men dom verkar ha tagit bort dom korten helt.. frågan e om man ska köpa från e-bay då lika gärna?
 
Jag har beställt ett från datorbutiken.com, enligt hemsidan så är det idag dom ska få leveransen. Är väl bara att hoppas att det stämmer!
 
quackpack skrev:
mjo såg oxå nått om zebramedia på pricerunner men dom verkar ha tagit bort dom korten helt.. frågan e om man ska köpa från e-bay då lika gärna?

Jo såg samma sak igår.. la en beställning men inte betalat in än.. tänkte om ja hittar nån annan stans köper ja där.. men maila idag o fråga om dom kommigt in.. inget svar än :-/
 
Zebramedida har och ibland inte. Man får kolla ganska ofta. Jag köpte 2 st 512MB Ultra II från dem.
 
Beställde nu oxå från datorbutiken.. och nu några timmar senare på deras lagerstatus ståre inge datum längre utan "på väg"..
Va inne i en butik idag.. dom sa det är lättare o få tag på minnen på e-bay :p
 
ErikB skrev:
Dustin (www.dustin.se) har Sandisk Ultra II minnena, men just 512 MB såg inte ut att finnas i lager.

På tal om dustin, stämmer verkligen det priset dom har på hemsidan? 1244 kr för 512 Mb UltraII är näst intill löjligt billigt.
Förvisso har det stått "Ej i lager" i åtskilliga veckor, så...
 
Jag beställde ett 512-minne från digicom.nu för ett par veckor sedan. Leveranstid upp till fyra veckor, sa de. Priset var dock mycket bra, ca 1200 inkl frakt.
 
Jag har också försökt få tag på Sandisk Ultra II men inte lyckats.. (1gb).
Det ända jag har fått till svar är att Sandisk har svårt att få ut korten...
Så jag fick till slut köpa ett annat kort..
 
Kolla med Expert Gallerian i Vänersborg, -de kan ha en 512:a. 256:eek:r hade de gott om för några veckor sedan
 
Enligt Sandisk själva skall Extreme kortet vara tåligare mot slag, stötar, temperaturer och statisk elektricitet..
Det verkar vara lika snabbt dock, eller t.o.m snabbare.. (Marginellt dock)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.