Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Samsung blixt "For promotion only"

Produkter
(logga in för att koppla)

nodda

Ny medlem
Hej!

Beställde i söndags kväll en blixt till den lille samsungen (nx100) och fick den levererad idag.
Yey tänkte jag och skyndade mig till posten, hem och packa upp och möts av en låda med texten (For promotion only) på.

Nu undrar jag hur man ska reagera på det?
Modell nummer & dyl stämmer inte mot blixten jag beställde, beställde SEF15 men fick Samsung GN15 men den verkar se likadan ut dock inga tekniska specifikationer utskrivna..
 
Hej!

Beställde i söndags kväll en blixt till den lille samsungen (nx100) och fick den levererad idag.
Yey tänkte jag och skyndade mig till posten, hem och packa upp och möts av en låda med texten (For promotion only) på.

Nu undrar jag hur man ska reagera på det?
Modell nummer & dyl stämmer inte mot blixten jag beställde, beställde SEF15 men fick Samsung GN15 men den verkar se likadan ut dock inga tekniska specifikationer utskrivna..

Låter sjukt oseriöst. Produktmässigt kanske OK men konstigt om du en dag vill sälja, det påverkar andrahandsvärdet och därav bör du inte godkänna det och kräva en ersättning skulle jag spontant säga...det är som TV-spel med "får ej säljas separat" vill firmorna inte byta in eller så får du pissdåligt för dem...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.