Annons

samlad inköp på film för er i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

petervis

Aktiv medlem
Kommer de närmaste dagarna att köpa in film som börjar att sina....
i första hand är det FUJI SUPERIA 200 men självklart går andra lika bra om det blir många av varje sort.
jag fick ett bra pris vid senaste bestälning av denna film när jag tog 50 rullar.
skriv ett mail till mig vad ni kan tänkas köpa i ett bräde så offererar jag er priset för det antalet ni önskar.
OBS!! endast "försk film" är självklart så det är bara att bunkra upp i frysen!..

skicka mail till [email protected]

Synd man inte bor i götet då.. ;) Har precis beställt en del grejor från ny-camera.. fick väl rätt bra priser på film där också.. Och definitivt på andra saker. =)

Vart köper du film??

när jag beställer skickar jag en offertförfrågan till de större handlarna som cyberphoto, hegerton, scandinavian photo m.m. cyberphoto har visat sig vara vänligast inställda att lämna rabatt vid större förfrågningar än de erbjuder i sin prislista senast köpte jag 50 rullar av samma sort.... varför betala samma pris som när man köper ett 10-pack? :) jag sparade 150:- på den beställningen.... så det blir säkert cyberphoto igen...
Idén faller dock om man inte bor på samma ställe... när flera går ihop
Men drar ihop ett gäng i din stad! :)

Har gjort det precis.. Vi är tre (!) stycken som har beställt prylar från nycamera... jag tjänar 200 kr jämfört med scandinavia photo.. Men då har jag iofs inte bara beställt film utan också ett polfilter och lite annat...

Men det är en bra ide! Lycka till!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar