Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Samåka till Foto2006 från Norrköpingstrakten

Produkter
(logga in för att koppla)

AnWi

Aktiv medlem
Jag skall åka upp till Foto2006 på fredagen den 10e. Det ser inte ut att bli MC-väder så det får bli bil vilket medför att jag har tre platser lediga.
Vi åker så vi kommer fram till öppningstid och jag räknar med att tillbringa hela dagen på mässan, det kan man dock diskutera på plats.

Vill någon åka med och dela på bensinkostnaden så hör av dej/er via kontaktfunktionen.

Finns det någon som har plats i bilen blir jag minst lika glad.

/AnWi

Tänk på tåget?

Jag kommer att åka upp från Nyköping och då kostar tågresan mig ca 70kr, då jag är under 26.

Kan tänka mig att det kan kosta runt 100kr för dig.

Värt att kolla upp på www.sj.se dessutom så tycker jag att den är smidigare än bil.

//Lorry

Jovisst är det ett alternativ. Om det inte finns någon mer att samåka med kanske det är bästa lösningen men då skall jag ha någon att skjutsa mig till stationen.

/AnWi

Du kom billigt undan

Kollade på sj. 170kr för "Just nu 2a klass" åt varje håll men tåget går ju ända fram. Funderar starkt på att ta tåget ändå om ingen vill åka med.

Bestämmer mig imorgon så det finns platser kvar.

/AnWi

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar