Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Saknar en Naturfoto relaterad pool

Produkter
(logga in för att koppla)

Andreas K

Aktiv medlem
Jag vill hemskt gärna se en pool för natur foto.
Allternativt att man delar upp det i t'ex fåglar och däggdjur och naturbilder/landskap.
Just nu så är alternativen för få i mitt tycke.

Precis vad jag tänkt ett tag, en natur/djur/fågel-pool skulle förmodligen bli väldigt aktiv.

Vad jag kan se så finns det väldigt många naturfotointresserade medlemmar här på FS, idag så finns bara poolen "Bildkritik" som passar.
Under "Intressegrupper" finns t.ex. Husdjur/Tamdjur då vore det väl på sin plats att även vi djur-natur-fågel-intresserade fick en specialpool att lägga våra bilder i.

/Göran

Fast nu när de nya förändringarna skett så avskaffas pooler för speciella motivområden, istället filtrerar man bilderna i kritikpoolen efter movit/teknik.

Klickar ni på länken "Nya kritikbilder" så kommer det upp en lista på högersidan där ni kan välja hur ni vill filtrera bilderna. Varför den listan inte kommer upp när man går in i poolerna via menyn vet jag inte.

Ett bra förslag. Antalet medlemmar med dessa intressen verkar ju vara tillräckligt stort. En liten nackdel är att jag förmodligen inte skulle ge mig tid att titta på alla andra intressanta bilder.

Jag skulle också vilja ha en naturfotopool (tycker jag som ännu inte lagt upp någon bild men som tänker göra det nästan vilken dag som helst).

Som jag skrev tidigare så är det numera kritikpoolen och motivfiltrering som gäller.
Flera pooler med motivinriktning har tagits bort.

Dessutom har det här diskuterats tidigare och fs-crew gjort klart att det är motivfiltreringen som gäller.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto