Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Saknar en Naturfoto relaterad pool
- Trådstartare Andreas K
- Start datum
Anders Östberg
Guest
Precis vad jag tänkt ett tag, en natur/djur/fågel-pool skulle förmodligen bli väldigt aktiv.
skutte
Aktiv medlem
Vad jag kan se så finns det väldigt många naturfotointresserade medlemmar här på FS, idag så finns bara poolen "Bildkritik" som passar.
Under "Intressegrupper" finns t.ex. Husdjur/Tamdjur då vore det väl på sin plats att även vi djur-natur-fågel-intresserade fick en specialpool att lägga våra bilder i.
/Göran
Under "Intressegrupper" finns t.ex. Husdjur/Tamdjur då vore det väl på sin plats att även vi djur-natur-fågel-intresserade fick en specialpool att lägga våra bilder i.
/Göran
Fotosidan redaktion 2
Aktiv medlem
Instämmer, en pool för naturfoto är given!
Walle
Aktiv medlem
Fast nu när de nya förändringarna skett så avskaffas pooler för speciella motivområden, istället filtrerar man bilderna i kritikpoolen efter movit/teknik.
Klickar ni på länken "Nya kritikbilder" så kommer det upp en lista på högersidan där ni kan välja hur ni vill filtrera bilderna. Varför den listan inte kommer upp när man går in i poolerna via menyn vet jag inte.
Klickar ni på länken "Nya kritikbilder" så kommer det upp en lista på högersidan där ni kan välja hur ni vill filtrera bilderna. Varför den listan inte kommer upp när man går in i poolerna via menyn vet jag inte.