Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

S/V framkallning??

Produkter
(logga in för att koppla)

Langsor

Aktiv medlem
Undrar lite om det inte finns någon inom den traditionella mörkrumstekninken som kan eller vill skriva artiklar om tekniker och tips som man kan anv för i mörkrummet?

Som det är nu så känns det som om varannan artikell endast handlar om digital fotografering eller psp eller är det bara jag som är lite bitter...

Men grejen är ju den att ställer man en fråga ang mörkrumsnånting så får man oftast användbara svar och tips på forumen, så visst verkar det finnas duktiga och erfarna S/V fotografer och copyister eller? Och jag tror inte jag är ensam om att vara nybörjare och behöva lära mig mer om mörkrumstekniken. och har lärt mig så mycket annat här på fotosidan så varför inte nån enstaka artikel om denna grundläggande del i fotografering???

Mvh Thomas (som börjar tröttna på allt ps´ande!)

(man får ju "musarm"...)

Jag håller med om att det är brist på artiklar inom det området. Skall försöka åtgärda det.

låter bra! tror inte som sagt att jag är ensam om att vilja läsa artiklar om denna teknink.....

tack på förhand/Thomas

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar