Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sökfunktionen

Produkter
(logga in för att koppla)

magdan

Aktiv medlem
Är det nåt tokigt med den?

Jag söker på Elinchrome eftersom jag funderar på lite blixtar och får då t.ex upp

"9 fotosidan.se - Nya medlemserbjudanden
Nya medlemserbjudanden Av David Elmfeldt Vi har förhandlat fram två nya paket, studioblixtar från Elinchrome och fotoryggsäck från DaKine, och vi har dessutom fått ännu bättre rabatt på luppriserna (nu 20%). Förhoppningen är att detta skall vara saker som kan vara av intresse för dig som medlem, samtidigt ...
2004-11-14 _"

Det ser ju bra ut sånär som på att artikeln inte är publicerad när man väl går in och läser. Varför kan man söka på nåt som inte är publicerat?

Det där indexet behöver byggas om från scratch tror jag.... Men testa Google-sökningen, den hittar bra också.

Har raderat Fotosidan sökningens index, byggs om inatt igen. Så imorgon framåt morgonfikat borde sökningen fungera igen.

-Thomas

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto