Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sökes: Bröllops fotograf i Norra Dalarna.

Produkter
(logga in för att koppla)

JLoow

Medlem
Hej!
jag och min fästman har bestämt oss för att gifta oss i Norra dalarna och söker nu en fotograf som är ledig runt den 1:a mars 2008.
Om Du finns i dessa trakter(Mora, Orsa eller Älvdalen) och har tidigare fotat någon typ av vinterbröllop. Gärna utomhus och är duktigt på att fota i skymning/mörker, skulle vi vara väldigt tacksamma om Du ville kontakta oss med lite priser, bildprover med mera.
Fotograferingen gäller i första hand vigseln och själva bröllopsbilderna.

Vi har tänkt oss att fotas både utom-, och inomhus i skymning/mörker.
Vid utomhus fotograferingen skulle vi gärna vilja använda faklor/marscheller som främasta ljuskälla.

Som sagt kontakta oss gärna om Du känner att detta är något för Dig.

Med vänliga hälsningar
Johanna o David

Backup-fotograf

Hej!

Jag är inte intresserad av att vara officiell bröllopsfotograf, men jag skulle kunna tänka mig vara backup till den valde fotografen och knäppa kort gratis (möjligen resan betald?) bara för att få lite erfarenhet av bröllopsfoto. Jag finns i Venjan. Intressant?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar