Annons

Söker tips på fotospots i Hamburg

Produkter
(logga in för att koppla)

Walle

Aktiv medlem
Jaha, så blev det en blixtvisit till Hamburg...jobbet kallar.
Åker nu (Om en halvtimme). Bilar ner.

Om någon har tips på ställen som man inte får missa i hamburg så skicka gärna ett email till [email protected] (min telefons emailadress) eller sms'a till 0704-335901.

Tack på förhand!

Mvh Christoffer

så var man tillbaka, ca 60 timmar efter jag åkte. Tog ca 18 timmar ner till hamburg (sträckkörde). På eftermiddagen runt 3 så var jag klar med det jag var där för att göra, och unnade mig en timmes fotograferande runt den sönderbombade domkyrkan. Sen bar det av till Rostock. Fest på kvällen (givetvis). Vaknade med en redig bakfylla, åkte till hamnen och fyllde bilen med diverse drycker (ca 18 plattor öl, 100 liter vin, 20 liter sprit samt 10 liter likör, för avv vara exakt). Rostock-Rödby, sen Helsingör-Helsingborg. Bilen börjar strula...vägrar att starta. Köper nytt bilbatteri för 1200 kr...i jönköping lägger bilen av totalt. Ringer bärgare. Lämnar bilen i jönköping och tar en hyrbil till stockholm. Väl framme i farsta har jag ett halvt ton alkohol att bära upp till lägenheten (tre trappor utan hiss)...yes! Nu är allt uppe, och jag är TRÖTT!!!!

Får se hur bilderna blev...kanske laddar upp nån!

/Walle som är på dagbokshumör

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar