Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Söker Stockholmsvy
- Trådstartare js1
- Start datum
Florestan
Avslutat medlemskap
Najs, Jörgen. Så där ser det ut om man inte använder mittpelaren på stativet.js1 skrev:
Nu har jag varit där och förevigat kronorna.
Måndagkvällen bjöd på härligt väder att strosa omkring i och ta lite nattbilder. Igårkväll var det inte riktigt lika kul med regnet.
js1
Aktiv medlem
Florestan skrev:
Najs, Jörgen. Så där ser det ut om man inte använder mittpelaren på stativet.
...eller har för kort stativ eller står för långt bak.
Slarvade tydligen på plats för jag upptäckte det inte förrän jag kom hem, dåligt.
Florestan
Avslutat medlemskap
Äh, jag försökte mig på en liten drift med dem som tycker att man lika gärna kan hoppa i sjön om man använder sig av stativets mittpelare, men det gör det samma...js1 skrev:
...eller har för kort stativ eller står för långt bak.
Slarvade tydligen på plats för jag upptäckte det inte förrän jag kom hem, dåligt.
js1
Aktiv medlem
Florestan skrev:
Äh, jag försökte mig på en liten drift med dem som tycker att man lika gärna kan hoppa i sjön om man använder sig av stativets mittpelare, men det gör det samma...
Eeehh, jaha. Fattar inget men strunt samma.
Jag var lite feg och vågade inte hissa upp för mycket för det blåste en del där på bron så jag var rädd för att stativet skulle svaja för mycket.
fredriklindstrom
Aktiv medlem
Jag gillar bilden, tycker att det var riktigt bra jobbat av en vilsen Skaning. Trevlig bild av min gamla hemstad.
Graylingman
Aktiv medlem
Det där blåa strecket skulle jag ta bort om jag vore som du. Ta en snabb runda till, vetja!
ondjultomte
Aktiv medlem
js1 skrev:
Jag drog upp en snabb runda igen och tog en ny bild med stativet lite högre...
Det ses lätt att du hade mitten pelaren 1.34 cm för högt!