Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Söker samarbetspartner

Produkter
(logga in för att koppla)

zapotnick

Ny medlem
Hej

Jag söker en fotograf (som också vet hur man filmar med videokamera: finns det såna?) som är intresserad av att få vara med i ett nytt projekt.
Det handlar om en ny affärsidé, för vilken jag är i kontakt med ALMI, som har enorm potential.
Det gäller att slå sig in i en bransch som omsätter flera hundra miljoner kronor per år.
Sektorn domineras förstås av ett antal "giganter".
Affärsidén går ut på att erbjuda något som dessa "giganter" inte erbjuder i dag och på så sätt
var väldigt konkurrenskraftig.

Finns det någon fotograf som kan tänka sig att delta i ett helt nytt projekt, bli delägare
och tror man på stora visioner, då får han jätte gärna kontakta mig.

Är det något som är geografiskt bundet? (DVS måste partnern bo i ett visst område?) Är det tidsbundet på något sätt? (DVS man måste kunna jobba mellan vissa klockslag eller mellan vissa datum?)

Är det något som är geografiskt bundet? (DVS måste partnern bo i ett visst område?) Är det tidsbundet på något sätt? (DVS man måste kunna jobba mellan vissa klockslag eller mellan vissa datum?)

Bra fråga. Egentligen är det så att om man är intresserad och går med på detta projekt, som fotograf måste man vara beredd att i en viss period (några månader) vara verksam i Stockholm. Tidsbunden är den också. Krävs att man är på plats under bestämda tider.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar