Ola Rockberg
Aktiv medlem
Ska lägga upp ishockeybilder på internet för klubbens räkning. Tanken är att föräldrar/spelare ska kunna se bilder från matcher, träningar, läger mm och eventuellt ladda hem små, lågupplösta bilder om de vill. Det är inte frågan om kommersiell verksamhet. Jag vill gärna ha en viss estetik på albumet, lite ordning med rubriker och underrubriker som är snygga och lätta att hitta. Är det flickr som gäller ... eller vad har ni för förslag?
Kommer troligtvis att bli ganska många bilder med tiden. Skulle naturligtvis önska att det är lätt att ladda upp bilderna och att det går att ladda upp fler bilder åt gången ... kanske direkt från LR i bästa fall? Vill gärna att det går att se enkla bildspel med bilderna och helst på helskärm.
Ställer jag för höga krav för gratisnivån kanske? Bra tips någon? Kanske en länk till befintliga album som liknar det jag vill göra?
Kommer troligtvis att bli ganska många bilder med tiden. Skulle naturligtvis önska att det är lätt att ladda upp bilderna och att det går att ladda upp fler bilder åt gången ... kanske direkt från LR i bästa fall? Vill gärna att det går att se enkla bildspel med bilderna och helst på helskärm.
Ställer jag för höga krav för gratisnivån kanske? Bra tips någon? Kanske en länk till befintliga album som liknar det jag vill göra?