Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Söker fotoassistent

Produkter
(logga in för att koppla)

petter-magnusson

Aktiv medlem
Så, då var det dags att hitta ny fotoassistent och då kom jag att tänka på alla duktiga på Fotosidan!

Förhoppningsvis hittar jag nån superbra o trevlig person som vill jobba med mig och ta studion till nya höjder! Jag jobbar med kunder i Stockholm men har studion i Södertälje, så det är väl bäst om du bor i eller nära Södertälje.

Jobbet som fotografassistent innebär mest bildbehandling men även bildurval, fotografering, mailkontakt med kunder, underhåll av kundregister och andra kontors och datasysslor, ärenden och allt vad en fotograf kan tänkas göra inkl skruva IKEA-hyllor ibland...;-)

Timanställning avtalas löpande men det brukar bli ca 50%-75% av heltid i genomsnitt. Hör av dig asap om du är intresserad! (Inlagt 29 dec 2010)

Petter Magnusson

www.pettermagnusson.se
www.fotograf.pettermagnusson.se

mail at pettermagnusson punkt se
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.