Annons

Söker dvd-kurser om fotografi (obs ej bildbehandling)

Produkter
(logga in för att koppla)

Josuki

Avslutat medlemskap
Jag har googlat lite på "fotokurs dvd", "videokurs i fotografi" osv. Hittade en ny som handlar om att använda sin systemkamera med Ulrik....(glömt efternamnet) Hur som helst den är för basic.Sedan har jag kollat på moderskeppets sida utan att hitta vad jag är ute efter. Skulle vilja ha fördjupningskurser om t.ex: blixt/studiofotografering, porträtt, bröllop, kanske om lag och rätt, kamerateknik mm. Någon som känner till något sådant eller liknande material online eller på dvd? Det finns ju massor på temat bildbehandling och photoshop men tunnsått om själva fotandet.

http://www.kelbytraining.com/ har massor med kurser i både fotografering, ljussättning och bildbehandling. Du betalar 20 dollar per månad eller 200 dollar per år och tittar på så mycket du vill. Man kan se dom första tre avsnitten i varje kurs gratis, kanon innan man bestämmer sig. Min favorit är Rick Sammon som har ett antal fotokurser.

Christer

Tack ska ni ha Christer och Kjell. Någon som har fler tips ?Kanske på svenska men fler engelska går också bra. Skulle vilja samla in så många som möjligt för att kunna skräddarsy en liten dvd/online-utbildning samt kunna rekomendera andra det som passar dem. Så har ni länkar:ös på.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar