Annons

Söka forumtrådar man själv startat

Produkter
(logga in för att koppla)

Picture

Aktiv medlem
På "Din sida" kan man via en länk få upp alla de diskussioner man deltagit i bland de forum som finns. När man skrivit många inlägg blir det svårt att få överblick. Visst kan man ha bevakningsfunktionen påslagen, men det vore också bra (tycker jag) om man på "Din sida" kunde få upp en länk som bara leder till de trådar man själv startat. Är det någon mer som tycker som jag eller blir det här kaka på kaka?

Bra, Mikael! Låt oss kämpa... KÄMPA säger jag, för att detta lysande förslag ska bli verklighet. Upp till kamp... dum di dum... äh, nu ballar jag ur igen. Kul att vi i alla fall är två som tycker lika. Kanske inga lysande odds för att få igenom funktionsförslaget, dock?

Jag har också saknat det men tycker inte det är så viktigt att jag vill ställa mig på barrikaderna och be Christer prioritera det. Jag tycker han skall göra så lite som möjligt och istället ladda upp för stordåd bland gallerifunktionerna nämligen :)

Du har nog rätt Jim, vi får inte låta Christer "gå i väggen"! Vad skulle vi då ta oss till?

Jag tycker Fotosidan skall använda öppen (och fritt tillgänglig) kod så alla kan lägga in önskade funktioner fritt.
Och förbättra befintliga.

Kan vara en bra utmaning när jag återupptar mina programeringstudier på högskolan.

:)

DET var ett bra förslag, Mikael!!!

Open source är toppen! Då kan alla som vill (mig inklusive) skapa funktioner och skicka till christer. Dock krävs det att man skapar speciella "moddar" enligt bestämda "regler" som kan installeras automatiskt via ett installeringsverktyg. Dessutom kan det tyvär bli "krockar" (kompatibilitetsproblem) i koden.

Tror tyvär inte att det är nåt som fotosidan kommer att satsa på, men man kan ju hoppas! :)

Jaha, då var man sent ute som vanligt...

Fast det här visar ju att två av fotosidans medlemmar har haft samma intelligenta idé!

Jädrar va' bra!

Vad glad man blir när man får gehör för sina idéer! Det här är verkligen en levande sajt - man önskar och så får man. Fantastiskt! Tack, Christer!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar