Eftersom det är något av en raritet som det sägs kan priserna vara väldigt individuella.
Hade jag haft händerna på ett hade jag sparat det tills dess att "rätt" köpare visar sig. Det dyker upp personer här och var ibland som söker den, nappar man snabbt då (och kan försäkra om att man är seriös) så ska det inte vara några problem att få ett bra pris.
Så jag hade #1 kollat igenom forum, personer som söker gluggen är ofta lika ovetande om prisbild osv eftersom det som sagt är ganska individuellt vid rariteter. #2 Kollat köpesannonser, anledningen att jag inte gör detta först är att risken/chansen är förhållandevis liten att någon bara lägger ut en annons som verkligen är intresserad/tänker betala. #3 Hört runt i bekantskapskretsen, umgås du med personer som har intresse av fotografi kanske de vet någon som kan vara intresserad.
Det kan ta lång tid att hitta "rätt", men om du kan tänkta dig att skicka runt gluggen så finns det internationella forum för fotografi där det förmodligen kan gå mycket fortare än om man håller sig endast inom Sverige.