andreassofus
Aktiv medlem
nu är det bara en Vecka kvar till jag åker. startar i SF och kör väg 101 längs kusten ända upp till Seattle för att fota en del stränder där. Sen åker jag och fotar lite regnskog i Olympic national park. Därefter kör jag ner till Portland och fotar lite olika saker där som tex Columbia river och MT Hood. därefter blir det Smith rock state park. Efter det ska jag ner till Yosemite och det är här jag inte vet vilken väg som är mest lämpad.
Jag vill ha så fin natur som möjligt. Jag vill även att det ska finnas en del små städer/byar längs vägen så jag slipper att befinna mig mitt ute i bushen hela tiden.
jag är en fotograf så den fina naturen går dock i första hand.
Vilken av dessa vägar tror ni skulle pappas bäst?
Den blå rutten eller den jag ritat dit själv med röda streck?
Har ni några funderingar eller invändningar mot min rutt annars så säg till. Allt är av intresse. Kanske ni ser någon väg som är direkt olämplig eller så?
Jag vill ha så fin natur som möjligt. Jag vill även att det ska finnas en del små städer/byar längs vägen så jag slipper att befinna mig mitt ute i bushen hela tiden.
jag är en fotograf så den fina naturen går dock i första hand.
Vilken av dessa vägar tror ni skulle pappas bäst?
Den blå rutten eller den jag ritat dit själv med röda streck?
Har ni några funderingar eller invändningar mot min rutt annars så säg till. Allt är av intresse. Kanske ni ser någon väg som är direkt olämplig eller så?