Annons

Rekommenderar Topaz plugins

Produkter
(logga in för att koppla)

Rommel

Avslutat medlemskap
Sedan jag skaffade mig Lightroom så har arbetet i photoshop drastiskt minskat. Knappt nåt används där längre såvida jag inte måste klona och fixa skönhetsfel.

Nu laddade jag ner alla Topaz plugins som både funkar inuti photoshop men också helt utan photoshop tillsammans med Lightroom. Rätt använd så ger det mina bilder mer liv som heter duga!
Brus, detaljer, artefakter, och annat wow-filter finns.

Rekommenderar er som mestadels anvnder lightroom och knapppt photoshop att ladda ne och testa, Det gjorde jag och jag kommer definitvt att köpa en del av deras plugins!

Nej, jag jobbar ibte för dom, men jag ´tycker de är värt att titta på! http://www.topazlabs.com/

EDIT: För de som hatar bandningsproblem så har den en speciell borttagning för detta ;)

/Stefan
 
Jag kan bara instämma, själv har jag Topaz Adjust, Topaz DeNoise och Topaz B&W Effects. Mycket prisvärda Plug-ins som ger fina effekter.
 
Hej, hur funkar dessa rent praktiskt i LR? Jag testade tidigare Nik SilverEfex i LR och den funkade i princip som ett fristående program utanför LR - efter installation fick man ett nytt alternativ under "Edit in..." som funkar likt redigering i PS (enkelt uttryckt skapas en JPEG-kopia av bilden som hamnar bredvid RAW-filen i LR och är den man öppnar separat i SilverEfex). Är det samma med Topaz plugins eller är de mer "integrerade" i LR?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.