Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Reklam som tack
- Trådstartare Cambo
- Start datum
Oförbätterlig
Aktiv medlem
Haha, festligt, man måste dessutom vara duktig, vem som helst duger inte!
Jag skulle behöva någon som kan bygga en carport åt mig! Betalning? Du får reklam för dig själv som snickare vilket förhoppningsvis genererar fler (obetalda?) jobb!
Hur tänker folk?
Jag skulle behöva någon som kan bygga en carport åt mig! Betalning? Du får reklam för dig själv som snickare vilket förhoppningsvis genererar fler (obetalda?) jobb!
Hur tänker folk?
M7_21
Aktiv medlem
Man blir trött på folk som vill ha fotografering gratis vid fester t.ex. "Ta med dig kameran, du kan väl passa på och ta några kort när du ändå är här..."
Har frågat om jag är bjuden som gäst eller fotograf - förvåningen är stor, vad menar du, du har väl alltid kameran med dig?
Frågade om de säger samma sak till en rörmokare eller en snickare, men möttes av oförstående miner.
Har frågat om jag är bjuden som gäst eller fotograf - förvåningen är stor, vad menar du, du har väl alltid kameran med dig?
Frågade om de säger samma sak till en rörmokare eller en snickare, men möttes av oförstående miner.
martinot
Aktiv medlem
Man blir trött på folk som vill ha fotografering gratis vid fester t.ex. "Ta med dig kameran, du kan väl passa på och ta några kort när du ändå är här..."
Klockrent!
M7_21
Aktiv medlem
Klockrent!
Tack! Tror att de flesta fotografer råkat ut för detta.